Розгляд звернень громадян та їхнє вирішення завжди було і залишається одним із першочергових завдань Головного управління Держгеокадастру у Чернігівській області, адже право на звернення є важливим засобом забезпечення, захисту та утвердження прав і свобод громадян, закріплених Конституцією України.
З початку 2016 року до Головного управління Держгеокадастру у Чернігівській області надійшло 12746 скарг, звернень та пропозицій громадян.
Зокрема, велика кількість заяв надходить безпосередньо до Головного управління Держгеокадастру у Чернігівській області стосовно надання земельних ділянок у власність або в оренду згідно з повноваженнями, визначеними ч. 4 ст. 122 Земельного кодексу України.
Із загальної кількості скарг, заяв та пропозицій (12746), які надійшли до Головного управління, від «гарячої» лінії Держгеокадастру та від державної установи «Урядовий контактний центр» отримано 61.
На особистий прийом до керівництва Головного управління Держгеокадастру у Чернігівській області звернулось 135 громадян.
У переважній більшості як на особистий прийом, так і письмово громадяни звертаються за роз’ясненням чинного законодавства щодо набуття прав на землю, виготовлення правовстановлюючих документів на землю та самого порядку оформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки, відповідно до статі 125, 126 Земельного кодексу України, Закону України «Про Державний земельний кадастр» та постанови Кабінету Міністрів України № 1051 від 12.10.12 року «Про затвердження Порядку ведення Державного земельного кадастру», виділення земельних ділянок учасникам АТО, щодо отримання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду або у власність та його затвердження, щодо приватизації земельних ділянок для ведення особистого селянського господарства, щодо приватизації земельних ділянок для індивідуального садівництва, щодо укладення додаткової угоди до договору оренди землі, щодо отримання витягу та визначення кадастрового номеру на земельну ділянку, щодо оренди земельної ділянки, щодо державної реєстрації земельної ділянки та інші.
Для забезпечення кваліфікованого, об’єктивного і своєчасного розгляду звернень громадян, а також постійного контролю за організацією та роботою зі зверненнями громадян керівництво та фахівці Головного управління Держгеокадастру у Чернігівській області постійно здійснюють заходи організаційного, комунікативного, методичного, інформаційно-аналітичного характеру, спрямовані на удосконалення цієї діяльності. Питання виконавської дисципліни по роботі зі зверненнями громадян постійно розглядається на нарадах Головного управління та його територіальніх підрозділів.