На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»

Робота із зверненнями громадян у Головному управлінні Держгеокадастру у Чернігівській області  (далі – Головне управління)  спрямована на забезпечення права кожного громадянина звертатися із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються діяльності ГУ, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх прав і законних інтересів, скаргою про їх порушення відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян».

На офіційному вебсайті  Головного управління  розміщуються актуальні матеріали щодо організації роботи із зверненнями громадян. Зокрема, оприлюднена інформація про роботу із зверненнями громадян, графік прийому громадян керівництвом та  структурними підрозділами Головного управління , форма електронного звернення та запиту на публічну інформацію, бланки заяв в електронній формі,  контактна інформація.

За 2024 рік фахівцями Головного управління розглянуто 2122  звернення громадян 224  запити на публічну інформацію. Ще 86 запитів на публічну інформацію надійшли від юридичних осіб (58), місцевих рад (18), місцевих адміністрацій  (3),  засобів масової інформації  (3), громадських об’єднань (3), ФОП (1).

З загальної кількості звернень громадян 12 надійшли  через Урядову Гарячу лінію.

Всі звернення, які надійшли до Головного управління, розглянуті відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» у встановлені законодавством терміни.

Таким чином, Головним управлінням  забезпечено своєчасний та якісний розгляд звернень громадян.