Адреса – 14000, м.Чернігів, Рокоссовського, 20а.

Телефон для довідок: 67-33-41

Електронна адреса:[email protected]

 

Режим роботи Центру надання адміністративних послуг:

  понеділок, середа, п’ятниця – з 8.00 до 17.00 без перерви на обід , в тому числі прийом суб’єктів звернень з 8.30 до 15.30, з 15.30 до 17.00 – робота з документами та адміністративними органами по прийому-передачі адміністративних справ та результатів їх розгляду;

віторок, четвер – з 9.00 до 20.00 без перерви на обід , в тому числі прийом суб’єктів звернень з 9.00 до 20.00, з 15.30 до 17.00 та з 19.00 до 20.00 – робота з документами та адміністративними органами по прийому-передачі адміністративних (дозвільних) справ та результатів їх розгляду;

субота – з 9.00 до 17.00 без перерви на обід, в тому числі прийом суб’єктів звернень з 9.00 до 16.00, з 14.00 до 15.00 – робота з документами та адміністративними органами по прийому-передачі адміністративних (дозвільних) справ та результатів їх розгляду;

неділя – вихідний.

Основні функції та напрямки роботи:

– надання суб’єктам звернень вичерпної інформації та консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг;

– прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг;

– реєстрація та подання документів (їх копій) на опрацювання відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання;

– видача або забезпечення направлення через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволення заяви суб’єкта звернення), повідомлення щодо можливості отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг;

– забезпечення взаємодії між адміністративними органами щодо надання адміністративних послуг;

– здійснення контролю за дотриманням строків надання адміністративних послуг;

– здійснення постійного контролю за якістю надання адміністративних послуг, у тому числі шляхом проведення періодичних опитувань (анкетувань);

– напрацювання і застосування методів та засобів для мінімізації і ліквідації корупційних загроз, що можуть виникати під час взаємовідносин між суб’єктами звернень та адміністративними органами;

– спрощення та оптимізація системи надання адміністративних послуг суб’єктам звернень.